athos new

Κράτα το

logo academyLhmiECH

Κράτα το

 
-Πρόεδρος της Ομοιοπαθητικής Ακαδημίας
 
-Μέλος της Παγκόσμιας
 Ομοιοπαθητικής Ιατρικής Εταιρείας
 
-Μέλος της Εκπαιδευτικής Υποεπιτροπής
  της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ομοιοπαθητική (ECH)
 
-Μέλος του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών

Ψυχολογία

Απαραίτητη Επισήμανση σχετικά με την άσκηση της Ομοιοπαθητικής Ιατρικής:

Πιστεύω ότι η ιατρική γνώση θα πρέπει να κοινοποιείται και στο κοινό, όπως, άλλωστε, αυτό γίνεται σήμερα με την ευρύτατη ενημέρωση για θέματα υγείας από βιβλία, τηλεοπτικά μέσα, διαδίκτυο, κλπ.

Θα πρέπει, όμως, να επισημάνω ότι η χορήγηση ομοιοπαθητικών φαρμάκων συνιστά ιατρική διάγνωση και θεραπεία και είναι ιατρική πράξη με νομική ευθύνη, είτε αφορά χορήγηση στον εαυτό μας είτε σε άλλον. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εξασκείται όχι μόνον από ιατρό, απόφοιτο πανεπιστημιακής Ιατρικής Σχολής αλλά από ομοιοπαθητικό γιατρό κατάλληλα εκπαιδευμένο.

Τα ομοιοπαθητικά φάρμακα δεν είναι βότανα, βιταμίνες ή συμπληρώματα διατροφής. Μπορεί να στερούνται υλικών παρενεργειών, αλλά επειδή είναι ενεργειακά φάρμακα, αν δεν χορηγηθούν με βάση αυστηρούς επιστημονικούς κανόνες μπορεί να προκαλέσουν ενεργειακό μπέρδεμα στον ασθενή.

Η απλή ανάγνωση, ακόμη και όλων των ιατρικών μου βιβλίων ή και άλλων ιατρικών ομοιοπαθητικών βιβλίων χωρίς πανεπιστημιακή ιατρική παιδεία, και πολύ περισσότερο, χωρίς επαρκή ομοιοπαθητική κλινική εμπειρία, δεν καθιστά τον αναγνώστη ικανό για ιατρική πράξη ούτε στον εαυτό του αλλά ούτε και σε άλλους.

Προειδοποιώ, λοιπόν, τον αναγνώστη ότι σε έναν τόσο σοβαρό τομέα όπως η υγεία και η ζωή, δεν επιτρέπονται πειραματισμοί και ότι θα πρέπει για οποιοδήποτε θέμα υγείας του, αν επιθυμεί ομοιοπαθητική αντιμετώπιση, να απευθύνεται σε ομοιοπαθητικό γιατρό.

 

Απαραίτητη επισήμανση σχετικά με το δικαίωμα του επιστήμονα να φιλοσοφεί:

Ο Άνθρωπος, βάσει της Ολιστικής Σκέψης, είναι ένα πολύ-επίπεδο ον. Σε αντίθεση με τα ζώα, έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να σκέφτεται αλλά και να προβληματίζεται και να φιλοσοφεί. Η επικρατούσα Μηχανιστική και Υλιστική Σκέψη, θεωρεί την Επιστήμη σαν κάτι αντίθετο από τη Φιλοσοφία/Θρησκεία. Αντίθετα, η Ολιστική Σκέψη θεωρεί ότι ένας οπαδός μιας φιλοσοφίας/θρησκείας δικαιούται να προβληματίζεται επιστημονικά και ένας επιστήμονας δικαιούται να φιλοσοφεί ή να στοχάζεται για το Θεό, τη δημιουργία του Σύμπαντος ή για ηθικά θέματα.

Σήμερα, πάρα πολλοί επιστήμονες, και ιδιαίτερα αστροφυσικοί, με αφορμή τις παρατηρήσεις τους στο επιστημονικό τους πεδίο, προβαίνουν σε επεκτάσεις και στο φιλοσοφικό/θρησκευτικό πεδίο, προτείνοντας Λειτουργικές Υποθέσεις για την εξήγηση, πχ. της Δημιουργίας του Σύμπαντος ή για την ύπαρξη του Θεού ή για την ύπαρξη άλλων Κόσμων. Κάτι τέτοιο θεωρείται συνήθως από τον περισσότερο κόσμο ως φυσικό να συμβαίνει. Και, μάλιστα, θεωρούμε ότι αυτό δεν μειώνει το επιστημονικό τους κύρος, ούτε και επηρεάζει την επιστημονικότητα του τομέα τους.

Αντίστοιχα, και στον τομέα της Ιατρικής Επιστήμης, κάθε γιατρός επιστήμονας, καθημερινά στην κλινική του πράξη, έρχεται αντιμέτωπος με το φαινόμενο της ζωής και του θανάτου, με βρέφη που γεννιούνται τυφλά, με σωματικές αναπηρίες αλλά και με νοητική υστέρηση. Επίσης συναντά ανθρώπους που ζουν την πλέον ανθυγιεινή ζωή και όμως δεν αρρωσταίνουν ιδιαίτερα και ανθρώπους που προσέχουν τα πάντα και όμως αρρωσταίνουν βαριά.

Είναι, λοιπόν, αναμενόμενο ο επιστήμονας γιατρός, αν είναι ανοιχτό μυαλό, να προβληματίζεται και να φιλοσοφεί. Να κάνει επεκτάσεις, δηλαδή, Λειτουργικές Υποθέσεις για να εξηγήσει την καταγωγή της Ασθένειας ως φαινόμενο ή για να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: «Τι είναι ο Άνθρωπος και ποιος είναι ο σκοπός της ύπαρξής του;»

Αυτό δεν μειώνει κατ’ ελάχιστο, το επιστημονικό του κύρος, εάν και εφόσον, βέβαια, δεν είναι φανατικός οπαδός ενός φιλοσοφικού ή θρησκευτικού συστήματος σε τέτοιο βαθμό ώστε να παραβιάζει την επιστημονική μεθοδολογία στην άσκηση της Ιατρικής του Επιστήμης. Ούτε, αυτό σημαίνει βέβαια ότι η επιστήμη του είναι κάποιας μορφής φιλοσοφία/θρησκεία.

Ο συγγραφέας, παρότι μελέτησε πλείστα όσα φιλοσοφικά και θρησκευτικά συστήματα, δεν ταυτίζεται με κανένα από αυτά. Επιμένει να είναι εραστής της Κοινής Αλήθειας που υπάρχει σε αυτά. Γι’ αυτό και συχνά αναφέρεται σε απόψεις και ρήσεις από πολλά και διαφορετικά φιλοσοφικά ή θρησκευτικά συστήματα, ακριβώς για να προβάλει αυτή την Κοινή Αλήθεια. Αλλά αυτό δεν επηρεάζει την επιστημονική άσκηση της Ομοιοπαθητικής Ιατρικής από μέρους του.

Αν ο συγγραφέας υιοθετεί τον Ολιστικό Τρόπο Σκέψης και τους Συμπαντικούς Νόμους στην ομοιοπαθητική θεωρία και πράξη, το κάνει γιατί θεωρεί ότι μόνο έτσι εξασφαλίζεται η επιστημονικότητά της. Άλλωστε, η Ομοιοπαθητική σαν Θεραπευτικό Σύστημα είναι από τη φύση της ολιστική.

Πέραν τούτου, όταν ο συγγραφέας εκφράζει τις προσωπικές του Λειτουργικές Υποθέσεις για την εξήγηση της προέλευσης της Ασθένειας στο ανθρώπινο είδος αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά είναι απόψεις της Ομοιοπαθητικής Ιατρικής. Όταν ένας καρδιολόγος υιοθετεί τη Χριστιανική ή την Πλατωνική άποψη όταν φιλοσοφεί, αυτό δεν σημαίνει ότι η Καρδιολογία είναι Χριστιανισμός ή Πλατωνισμός. Κατά τον ίδιο τρόπο, οι φιλοσοφικές απόψεις του ομοιοπαθητικού γιατρού δεν χαρακτηρίζουν τον επιστημονικό του τομέα, δηλαδή το Ομοιοπαθητικό Θεραπευτικό Σύστημα.

Ο συγγραφέας πιστεύει στη ρήση: «Όποιος ελεύθερα συλλογιέται, συλλογιέται καλά!» Και ότι όσο πιο σφαιρικά και ολιστικά βλέπει κανείς τα πράγματα, χωρίς φανατισμούς και προκαταλήψεις, τόσο πιο κοντά στην Αλήθεια είναι. Ο Πλούταρχος αναφέρει: «Η Αλήθεια ήταν ένας καθρέφτης στον Ουρανό. Έπεσε στη Γη κι έγινε χίλια κομμάτια. Από τότε, όποιος θνητός βρει ένα κομμάτι του καθρέφτη, νομίζει ότι έχει βρει όλη την Αλήθεια!"

 

Διευκρίνιση:

Τα Ελληνικά βιβλία διατίθενται από τα βιβλιοπωλεία "Πύρινος Κόσμος" (γωνία Σόλωνος και Ιπποκράτους) και "Πολιτεία" (Ακαδημίας και Ασκληπιού 1-3) στο κέντρο της Αθήνας καθώς και στο βιβλιοπωλείο "Ψαράς" (Φιλικής Εταιρείας39 Λευκός Πύργος- Ιππόδρομος) στη Θεσσαλονίκη.

Μπορεί επίσης κανείς, τα Ελληνικά βιβλία να τα βρει σε ηλεκτρονική μορφή (Payhip) και σε έντυπη μορφή-ταχυδρομική αποστολή (Lulu) κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο και ακολουθώντας τις οδηγίες.

Τα Αγγλικά βιβλία μπορεί κανείς να τα βρει στην Αγγλική εκδοχή της ιστοσελίδας πατώντας το εικονίδιο με την Αγγλική σημαία και πηγαίνοντας στην ενότητα Books. Υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή και σε έντυπη μορφή από την ηλεκτρονική πλατφόρμα Amazon books. 

Τα βιβλία σε ηλεκτρονική έκδοση (e-pub) διαβάζονται σε ipad, android tablets και σε pc με την κατάλληλη εφαρμογή. Σε ipad με την ενσωματωμένη εφαρμογή ibooks, σε android με μια εφαρμογή e-reader (π.χ. moonreader) και σε pc με την εφαρμογή Αdobe Digital Editions ή με το Calibre. Τις δύο τελευταίες εφαρμογές μπορείτε να τις βρείτε στους ακόλουθους συνδέσμους:

   calibre ebook   adobe

  


anthropines idiosyncrasies 1

Το Κλειδί για την Κατανόηση της Ανθρώπινης Συμπεριφοράς

 Εδώ θα βρείτε την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου 

blog logo

Εδώ θα βρείτε την έντυπη μορφή του βιβλίου

lulu logo retina

 

 Σελίδες: 254

Γιατί συμπεριφέρθηκα έτσι; Γιατί αυτό που τώρα μου φαίνεται σωστή συμπεριφορά, αύριο, πιθανώς να μου φαίνεται λανθασμένη; Γιατί ενώ εγώ συμπεριφέρομαι έτσι, άλλοι εκατό άνθρωποι θα μπορούσαν να συμπεριφερθούν με εκατό διαφορετικούς τρόπους στην ίδια κατάσταση; Γιατί πολλές φορές δεν ξέρω τι μου γίνεται; Υπάρχει κάποιος αξιόπιστος τρόπος να ξέρω κάθε φορά αν η συμπεριφορά μου ήταν σωστή ή λανθασμένη;


Ο συγγραφέας, προτείνει στον κάθε άνθρωπο το «Κλειδί» της Ολιστικής Σκέψης και των Συμπαντικών Νόμων για την κατανόηση της δικής του συμπεριφοράς και της συμπεριφοράς των γύρω του. Η Ολιστική Σκέψη οδηγεί το άτομο στο να αντιληφθεί τι είναι Κατώτερη Συμπεριφορά και τι Ανώτερη Συμπεριφορά. Η πρώτη οδηγεί στη δυστυχία και στην ασθένεια, ενώ η δεύτερη στην ευτυχία και στην υγεία.


Ο συγγραφέας προχωράει, επίσης, στο να δώσει συγκεκριμένα παραδείγματα του τι είναι Κατώτερη και Ανώτερη Συμπεριφορά στην Οικογένεια, τη Συντροφική Σχέση, τη Θρησκεία, την Πατρίδα, την Πολιτική, τα Ιδεολογικά Συστήματα, την Υγεία, την Εργασία, τη Φύση, τη Σεξουαλικότητα και τα Πνευματικά Κινήματα.

 


anthropines idiosyncrasies 1

Συναισθήματα: Ευλογία ή Κατάρα;

 Εδώ θα βρείτε την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου 

blog logo

Εδώ θα βρείτε την έντυπη μορφή του βιβλίου

lulu logo retina

 

Σελίδες: 336

Τι είναι τα Συναισθήματα και πώς προκαλούνται; Τι να επιλέξει κανείς; Συναίσθημα ή Λογική; Γιατί τα Διανοητικά Συναισθήματα προκαλούν δυστυχία και ασθένεια; Ποια είναι η διαφορά των Διανοητικών Συναισθημάτων από τα Πνευματικά; Υπάρχει πραγματική ευτυχία;

Γιατί φοβόμαστε, λυπόμαστε και θυμώνουμε; Ποια είναι η διαφορά του Έρωτα και της Διανοητικής Αγάπης; Ποια είναι η διαφορά της Διανοητικής από την Πνευματική Αγάπη; Γιατί η Διανοητική Αγάπη είναι κατά κανόνα πηγή δυστυχίας; Υπάρχει πραγματική Αγάπη; Όλοι λένε «Σ’ αγαπώ». Οι σύντροφοι, οι γονείς, τα παιδιά, οι θρησκευόμενοι. Ποια είναι τα κριτήρια της πραγματικής Αγάπης;

Τί είναι Πάθος; Υπάρχουν καλά και κακά πάθη; Ποια η σχέση του πάθους με την προσκόλληση; Ποια η σχέση των παθών με την ασθένεια και τη δυστυχία; Πώς μπορεί κανείς να υπερβεί τα πάθη του;

Αυτά τα ερωτήματα θέτει ο συγγραφέας και προσπαθεί να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις μέσω της Ολιστικής Σκέψης και των Συμπαντικών Νόμων. Πίσω από κάθε δυστυχία, υπάρχουν αρνητικά συναισθήματα και πίσω από κάθε αρνητικό συναίσθημα υπάρχει μια αρνητική σκέψη. Αυτή η σκέψη, με τη σειρά της προέρχεται από τον τρόπο που η Διανοητική μας Ψυχή, το Μυαλό μας, ερμηνεύει τα γεγονότα. Η ερμηνεία, όμως, έχει να κάνει με τις προσκολλήσεις και τα θέλω μας και με τα Διανοητικά μας Πρότυπα. Εμείς κρατάμε το κλειδί της ευτυχίας ή της δυστυχίας μας!


anthropines idiosyncrasies 1

Η Λειτουργία της Σκέψης

 Εδώ θα βρείτε την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου 

blog logo

Εδώ θα βρείτε την έντυπη μορφή του βιβλίου

lulu logo retina

 Σελίδες: 198

Αυτή τη στιγμή που διαβάζεται τη συγκεκριμένη πρόταση, κάνετε, ήδη, μία σκέψη. Στη διάρκεια όλης της μέρας, σε όλη μας τη ζωή δεν παύουμε να σκεφτόμαστε. Τι είναι όμως σκέψη; Έχετε σκεφτεί ποτέ τι είναι σκέψη; Είναι μόνο προνόμιο του Ανθρώπου να μπορεί να σκέφτεται ή και των ζώων και των φυτών; Ποιος σκέφτεται; Ο Εγκέφαλος ή η Διανοητική μας Ψυχή; Είμαστε πρωτογενείς παραγωγοί σκέψεων ή τις δανειζόμαστε από τον Ψυχικό Κόσμο; Μήπως η Διανοητική μας Ψυχή απλώς «κατεβάζει» σκέψεις από τον Ψυχικό Κόσμο και εμείς απλά έχουμε το «τηλεκοντρόλ» στο χέρι;

Ποια είναι τα στάδια ωρίμανσης της Ανθρώπινης Σκέψης και τι σημασία έχει η γνώση τους όσον αφορά την Εκπαίδευση;

Γιατί για το ίδιο γεγονός 100 άνθρωποι έχουν 100 διαφορετικές σκέψεις; Γιατί από το ίδιο γεγονός άλλοι δυστυχούν και άλλοι ευτυχούν ανάλογα με το πώς το πήρανε, δηλαδή, ανάλογα με το τι είδους σκέψεις έκαναν; Τι ρόλο παίζουν στο γεγονός αυτό η ανατροφή μας, οι Προσωπικές μας Απόψεις, τα Διανοητικά μας Πρότυπα και οι Μιασματικές και Ιδιοσυγκρασιακές μας Επιδράσεις;


Ποια είναι διαφορά της Φυσικής ή Συνειδησιακής Σκέψης από τη Συνειρμική Σκέψη. Γιατί η πρώτη είναι πηγή ευτυχίας ενώ η δεύτερη πηγή δυστυχίας; Ο συγγραφέας προσπαθεί να αναλύσει όλα τα πιο πάνω θέματα όχι με τη δική του Ατομική Σκέψη και τις Ατομικές του Απόψεις, αλλά με την Ολιστική ή Φυσική Σκέψη και τους Συμπαντικούς Νόμους.


anthropines idiosyncrasies 1

Συντροφική Σχέση και Οικογένεια

  Εδώ θα βρείτε την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου 

blog logo

Εδώ θα βρείτε την έντυπη μορφή του βιβλίου

lulu logo retina

Σελίδες: 204

Είναι η Συντροφική Σχέση ευλογία ή κατάρα; Ποιος πρέπει να έχει το πάνω χέρι στη Συντροφική Σχέση; Ο άντρας ή η γυναίκα; Να παντρευτεί κανείς ή να μην παντρευτεί; Μονογαμία ή πολυγαμία; Είναι η ομοφυλοφιλία κάτι το φυσιολογικό; Γιατί ενώ όλοι θέλουν τη συντροφική πίστη, όμως, οι περισότεροι απατούν;

Είναι η Οικογένεια ευλογία ή κατάρα; Είναι τα παιδιά σου δικά σου ή συνταξιδιώτες; Είναι τα παιδιά «αγγελάκια» ή «διαβολάκια»; Πόσο παθολογική είναι η «Αγία Ελληνική Οικογένεια»; Είναι οι συγγενικές σχέσεις καρμικές σχέσεις;

Σε αυτά και σε πολλά άλλα ερωτήματα προσπαθεί να δώσει απαντήσεις αυτό το βιβλίο με τη βοήθεια των Συμπαντικών Νόμων, της Ολιστικής Σκέψης και της εμπειρίας του συγγραφέα από την ομοιοπαθητική κλινική πράξη.

Το συμπέρασμά του είναι ότι τόσο η Συντροφική Σχέση όσο και η Οικογένεια είναι καρμικές σχέσεις, όχι με την έννοια της τιμωρίας, αλλά με την έννοια της ευκαιρίας να νιώσουμε ψήγματα πραγματικής, ανιδιοτελούς Πνευματικής Αγάπης και όχι εγωιστικής Διανοητικής Αγάπης. Όταν κανείς λειτουργεί με το Μυαλό, η Συντροφική Σχέση και η Οικογένεια είναι κατάρα, όταν λειτουργεί με την Καρδιά, είναι ευλογία!


anthropines idiosyncrasies 1

Φυσική Σεξουαλικότητα

 

  Εδώ θα βρείτε την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου 

blog logo

Εδώ θα βρείτε την έντυπη μορφή του βιβλίου

lulu logo retina

Σελίδες: 136

Χιλιάδες χρόνια, στις περισσότερες κοινωνίες, η ανθρώπινη σεξουαλικότητα βιάζεται συστηματικά από τη Σκύλα του Πουριτανισμού και τη Χάρυβδη της Ελευθεριότητας. Ο συγγραφέας, μέσω της Ολιστικής/Φυσικής Σκέψης και των Συμπαντικών Νόμων οδηγεί τον αναγνώστη στην εύρεση του μέτρου, δηλαδή, στη Φυσική Σεξουαλικότητα.

Δεν του δίνει δογματικές απόψεις, αλλά έναν Ολιστικό Τρόπο Σκέψης για την αναγνώριση του τι είναι φυσιολογικό και τι παθολογικό στη σεξουαλικότητα. Επιπλέον, δίνει πρακτικά παραδείγματα από την καθημερινή ομοιοπαθητική πράξη, φυσιολογικών και παθολογικών σεξουαλικών συμπεριφορών.

Εξηγεί, ότι η ανθρώπινη σεξουαλικότητα προέρχεται από το Νόμο της Παγκόσμιας Έλξης και από το Φυσικό Νόμο του Οργασμού που ισχύει τόσο στον Υλικό Κόσμο, όσο και στον Αιθερικό, τον Ψυχικό και τον Πνευματικό.

Βάσει του Συμπαντικού Νόμου του Όλου, όσο περισσότερα επίπεδα του Ανθρώπου συμμετέχουν στην οργασμική εμπειρία, τόσο πιο ολοκληρωμένος είναι και ο οργασμός που προκύπτει από τη σεξουαλική πράξη. Και τόσο πιο πλήρης και ο κορεσμός, με αποτέλεσμα την αποφυγή κάθε πάθους.


anthropines idiosyncrasies 1

Σεξ, Έρωτας και Αγάπη

  Εδώ θα βρείτε την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου 

blog logo

Εδώ θα βρείτε την έντυπη μορφή του βιβλίου

lulu logo retina

Σελίδες: 188

Με αφορμή τη στριμμένη καθηγήτρια της Βιολογίας και την λάθος σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, δυο γονείς συζητούν με τα τρία παιδιά τους, για το Σεξ, τον Έρωτα και την Αγάπη. Χωρίς ακρότητες, χωρίς προκαταλήψεις, με απλά λόγια της Καρδιάς και του Μυαλού. Σε ένα κλίμα αγάπης και κατανόησης. Με χιούμορ και με σοβαρότητα.

Τρία παιδιά, τρεις διαφορετικοί χαρακτήρες, τρεις προσεγγίσεις. Αλλά αυτό που μετράει δεν είναι οι διαφορετικές απόψεις αλλά η προσέγγιση του τι είναι φυσικό και τι είναι ανώτερο. Οι γονείς δεν προσπαθούν να «περάσουν» τις απόψεις τους στα παιδιά τους. Προσπαθούν να τα βοηθήσουν να βρουν το δικό τους δρόμο προς την ισορροπία σε αυτούς τους κρίσιμους τομείς της ζωής τους.

Πιο πολύ από τα λόγια μετράει το παράδειγμα της δικής τους ζωής καθώς και το κλίμα αγάπης και κατανόησης στο οποίο γίνεται η συζήτηση. Ο συγγραφέας, μέσα από τα λόγια των γονιών, δίνει όχι μόνο στους εφήβους και στους γονείς, αλλά και στον κάθε άνθρωπο, τον τρόπο που προσεγγίζει η Ολιστική Σκέψη όλα τα θέματα, με αφορμή τη σεξουαλικότητα και τη συντροφική σχέση. Γιατί η Ολιστική Σκέψη προσπαθεί να ακολουθεί τους Συμπαντικούς Νόμους, και γι’ αυτό και είναι πιο κοντά στην Αλήθεια και την Πραγματικότητα. 

Κέας 42 πλ. Κολιάτσου Αθήνα τ.κ.112 55

Φόρμα Επικοινωνίας


Όνομα:*
E-mail:*
Επιθυμώ.:

* αφορά γιατρούς, οδοντίατρους, κτηνίατρους

Το μήνυμά σας:*